Narzędzia
Menu lewe
Czy wiesz, że ...
Chocimir z Tuchomia
Według przekazów źródłowych, w średniowieczu Tuchomie stanowiło „stolicę” osobnego terytorium, którego panem (właścicielem) był możny rycerz Chocimir. Żyjący w pierwszej połowie XIV w. Chocimir, w literaturze historycznej zwany też Chocimierzem lub Kazimierzem z Tuchomia, pochodził z możnego, najpotężniejszego na przełomie XIII i XIV w. pomorskiego rodu Święców. Rodzina ta wywodziła się z okolic Słupska w których posiadała wsie Krępa, Lubuń i Kobylnica oraz nieużytki, na których w XIV w. powstało Łosino.
Aktualności
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Dla Mieszkańców
- Aktualności
Ankieta Satysfakcji Pacjenta
Data: 13 listopad 2015
Badanie poziomu zadowolenia Pacjentów ze świadczeń zdrowotnych w oparciu o wyniki anonimowej ankiety – to założenie programu monitorowania poziomu satysfakcji Pacjenta, który powstał z inicjatywy NFZ. Pierwszym etapem tego programu jest pilotażowe badanie w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, które rozpoczęło się 5 listopada br.
Narodowy Fundusz Zdrowia chce premiować jakość i dostępność do świadczeń, a jednym z narzędzi oceny ma być opinia pacjentów dotycząca opieki i usług. W przyszłości może to być jedno z kryteriów przy określaniu tzw. wskaźnika korygującego, umożliwiającego dodatkowe finansowanie, rodzaj premii dla najlepiej ocenianych podmiotów.
Ankieta skierowana jest wyłącznie do Pacjentów, a udział w niej jest dobrowolny. Zakłada się, że począwszy od 2016 r. ankieta będzie przeprowadzana cyklicznie. Analiza uzyskanych na podstawie ankiet informacji umożliwi opracowanie takich rozwiązań, które usprawnią funkcjonowanie organizacji udzielania świadczeń. Wnioski mogą zostać - w miarę możliwości - przeformułowane na konkretne zalecenia usprawniające funkcjonowanie podmiotów udzielających świadczeń.
Pilotaż programu przewiduje przeprowadzenie ankiety skierowanej do Pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń POZ (z wyłączeniem nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej) w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W ramach pilotażu przez trzy tygodnie anonimowa ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej Funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach Oddziałów Wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.
Ankieta składa się z 22 pytań, a jej wypełnienie zajmuje ok. czterech minut. Pytania zawarte w ankiecie dotyczą głównie kwestii organizacji udzielania świadczeń np.:
- co jest dla Pana/Pani najważniejsze podczas korzystania ze świadczeń? (uprzejmość i życzliwość osób zatrudnionych w rejestracji, umiejętność przekazywania informacji przez pracowników rejestracji, umiejętność przekazywania informacji przez personel medyczny, warunki lokalowe itp.);
- czy w sposób zrozumiały udzielano Pani/Panu informacji ostanie zdrowia/ trybie i sposobie leczenia?
- proszę ocenić dostępność do rejestracji telefonicznej -łatwość dodzwonienia się (w skali od 1 do 5);
Ankieta dostępna jest pod adresem: http://ankiety.nfz.gov.pl/index.php/377824
Ankieta skierowana jest wyłącznie do Pacjentów, a udział w niej jest dobrowolny. Zakłada się, że począwszy od 2016 r. ankieta będzie przeprowadzana cyklicznie. Analiza uzyskanych na podstawie ankiet informacji umożliwi opracowanie takich rozwiązań, które usprawnią funkcjonowanie organizacji udzielania świadczeń. Wnioski mogą zostać - w miarę możliwości - przeformułowane na konkretne zalecenia usprawniające funkcjonowanie podmiotów udzielających świadczeń.
Pilotaż programu przewiduje przeprowadzenie ankiety skierowanej do Pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń POZ (z wyłączeniem nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej) w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W ramach pilotażu przez trzy tygodnie anonimowa ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej Funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach Oddziałów Wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.
Ankieta składa się z 22 pytań, a jej wypełnienie zajmuje ok. czterech minut. Pytania zawarte w ankiecie dotyczą głównie kwestii organizacji udzielania świadczeń np.:
- co jest dla Pana/Pani najważniejsze podczas korzystania ze świadczeń? (uprzejmość i życzliwość osób zatrudnionych w rejestracji, umiejętność przekazywania informacji przez pracowników rejestracji, umiejętność przekazywania informacji przez personel medyczny, warunki lokalowe itp.);
- czy w sposób zrozumiały udzielano Pani/Panu informacji ostanie zdrowia/ trybie i sposobie leczenia?
- proszę ocenić dostępność do rejestracji telefonicznej -łatwość dodzwonienia się (w skali od 1 do 5);
Ankieta dostępna jest pod adresem: http://ankiety.nfz.gov.pl/index.php/377824
Stopka
Na skróty
Dla mieszkańców
Kontakt
Urząd Gminy w Tuchomiu
ul. Jana III Sobieskiego 16
77-133 Tuchomie
NIP Gminy: 842 16 63 742
NIP Urzędu: 842 00 08 917
Telefon: (59) 821 50 40
biuro@tuchomie.pl
www.tuchomie.pl
Konto główne:
05932100010000182120000020
Opłaty śmieciowe:
98932100010000182120000480
Godziny pracy:
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek-piątek: 7:00-15:00
ul. Jana III Sobieskiego 16
77-133 Tuchomie
NIP Gminy: 842 16 63 742
NIP Urzędu: 842 00 08 917
Telefon: (59) 821 50 40
biuro@tuchomie.pl
www.tuchomie.pl
Konto główne:
05932100010000182120000020
Opłaty śmieciowe:
98932100010000182120000480
Godziny pracy:
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek-piątek: 7:00-15:00
design by fast4net