Narzędzia
Menu lewe
Czy wiesz, że ...
Chocimir z Tuchomia
Według przekazów źródłowych, w średniowieczu Tuchomie stanowiło „stolicę” osobnego terytorium, którego panem (właścicielem) był możny rycerz Chocimir. Żyjący w pierwszej połowie XIV w. Chocimir, w literaturze historycznej zwany też Chocimierzem lub Kazimierzem z Tuchomia, pochodził z możnego, najpotężniejszego na przełomie XIII i XIV w. pomorskiego rodu Święców. Rodzina ta wywodziła się z okolic Słupska w których posiadała wsie Krępa, Lubuń i Kobylnica oraz nieużytki, na których w XIV w. powstało Łosino.
Aktualności
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Dla Mieszkańców
- Aktualności
Informacja o działalności Urzędu Gminy w Tuchomiu w 2021 r.
Data: 31 grudzień 2021
Poniżej przedstawiamy statystyczne zestawienie informacji o działalności Urzędu Gminy w Tuchomiu, w roku 2021.
W bieżącym roku do Urzędu Gminy w Tuchomiu wpłynęło około 8400 pism i około 2300 faktur.
Z Urzędu Gminy wysłaliśmy ok. 9500 pism oraz wystawiliśmy ok. 5200 faktur.
Wydano 2215 decyzji administracyjnych, w tym:
- decyzje podatkowe: 1584, w tym:
- decyzje - łączne zobowiązanie pieniężne 1329;
- decyzje - podatek od nieruchomości – 243;
- decyzje dot. umorzenia zaległości – 12;
- decyzje zezwalające na lokalizację zjazdu z publicznej drogi gminnej – 10;
- decyzje zezwalające na umieszczenie w pasie publicznej drogi gminnej urządzeń niezwiązanych z potrzebami ruchu drogowego – 20;
- decyzje zezwalające na prowadzenie robót w pasie drogowym i naliczające opłatę za zajęcie pasa drogowego – 8;
- decyzje przyznające zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej – 427;
- decyzje zezwalające na usunięcie drzew i krzewów – 7;
- decyzje o warunkach zabudowy – 83;
- decyzje zmieniające decyzje o warunkach zabudowy – 14;
- decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 5;
- decyzje zatwierdzające podział nieruchomości – 32;
- decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej – 6;
- decyzje w sprawie wymeldowania z pobytu stałego – 6;
- decyzje dot. kształcenia młodocianych – 10;
- decyzje w sprawie wygaśnięcia zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych – 3.
Wydano 265 dowodów osobistych.
Zawarto 72 umowy dot. realizacji zamówień publicznych, w tym:
- przetarg nieograniczony - 16 umów (w tym 2 umowy koncesji);
- zapytanie ofertowe - 39 umów;
-zamówienie z wolnej ręki - 17 umów.
Wydano 159 informacji o przeznaczeniu w mpzp / studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego gminy Tuchomie.
Wydano 6 zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Zrealizowano 114 wniosków o dokonanie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
Rozpatrzono 70 wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
Z Urzędu Gminy wysłaliśmy ok. 9500 pism oraz wystawiliśmy ok. 5200 faktur.
Wydano 2215 decyzji administracyjnych, w tym:
- decyzje podatkowe: 1584, w tym:
- decyzje - łączne zobowiązanie pieniężne 1329;
- decyzje - podatek od nieruchomości – 243;
- decyzje dot. umorzenia zaległości – 12;
- decyzje zezwalające na lokalizację zjazdu z publicznej drogi gminnej – 10;
- decyzje zezwalające na umieszczenie w pasie publicznej drogi gminnej urządzeń niezwiązanych z potrzebami ruchu drogowego – 20;
- decyzje zezwalające na prowadzenie robót w pasie drogowym i naliczające opłatę za zajęcie pasa drogowego – 8;
- decyzje przyznające zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej – 427;
- decyzje zezwalające na usunięcie drzew i krzewów – 7;
- decyzje o warunkach zabudowy – 83;
- decyzje zmieniające decyzje o warunkach zabudowy – 14;
- decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 5;
- decyzje zatwierdzające podział nieruchomości – 32;
- decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej – 6;
- decyzje w sprawie wymeldowania z pobytu stałego – 6;
- decyzje dot. kształcenia młodocianych – 10;
- decyzje w sprawie wygaśnięcia zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych – 3.
Wydano 265 dowodów osobistych.
Zawarto 72 umowy dot. realizacji zamówień publicznych, w tym:
- przetarg nieograniczony - 16 umów (w tym 2 umowy koncesji);
- zapytanie ofertowe - 39 umów;
-zamówienie z wolnej ręki - 17 umów.
Wydano 159 informacji o przeznaczeniu w mpzp / studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego gminy Tuchomie.
Wydano 6 zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Zrealizowano 114 wniosków o dokonanie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
Rozpatrzono 70 wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
Stopka
Na skróty
Dla mieszkańców
Kontakt
Urząd Gminy w Tuchomiu
ul. Jana III Sobieskiego 16
77-133 Tuchomie
NIP Gminy: 842 16 63 742
NIP Urzędu: 842 00 08 917
Telefon: (59) 821 50 40
biuro@tuchomie.pl
www.tuchomie.pl
Konto główne:
05932100010000182120000020
Opłaty śmieciowe:
98932100010000182120000480
Godziny pracy:
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek-piątek: 7:00-15:00
ul. Jana III Sobieskiego 16
77-133 Tuchomie
NIP Gminy: 842 16 63 742
NIP Urzędu: 842 00 08 917
Telefon: (59) 821 50 40
biuro@tuchomie.pl
www.tuchomie.pl
Konto główne:
05932100010000182120000020
Opłaty śmieciowe:
98932100010000182120000480
Godziny pracy:
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek-piątek: 7:00-15:00
design by fast4net